donderdag 21 juni 2012

Alternatief vervoer

Omdat ik helemaal vergeten was dat André de auto vanmiddag nodig had, waren de Achterbergjes met de auto naar school gebracht, zonder de fietsen mee te nemen. En dus moest er vanmiddag iets anders bedacht worden.

Gelukkig stond er nog alternatief vervoer in de schuur, erg weinig gebruikt maar wel leuk: een bolderkar! Vol goede moed begon ik drie kwartier voordat de school uitging aan een stevige wandeling met Bart in de bolderkar. En dat ging best: 2,5 km tussen de weilanden met koeien en schapen door, mooi weertje erbij.

De terugweg was een avontuur op zich, en jullie hadden ons moeten zien lopen: vijf jongens in verschillend formaat, in en uit de bolderkar, alle tassen erin, tassen er weer uit, Bartje erin, Bartje eruit. Bart heeft uiteindelijk bijna de hele terugweg op zijn blote pootjes gelopen, niet te geloven!

Ik zou bijna zeggen: dat doen we nog een keer, het was gewoon genieten! En dan neem ik mijn camera mee. (Maar of de Achterbergjes nog zo enthousiast zijn bij een tweede keer fietsen vergeten kan ik niet beloven).

3 opmerkingen:

Atalanta zei

En, hoe vroeg ging Bartje naar bed?? 't Jochie zal toch wel goed moe zijn geweest!
Het is geen actie voor iedere dag, maar vandaag met dit lekkere weer kan ik me voorstellen dat je genoten hebt. Plus meteen je beweging, jij hoeft niet meer te fitnessen vandaag!

Karien zei

Je zult het moeilijk geloven, maar Bart was vanmorgen al om kwart over 6 wakker, liep vanmiddag 2 kilometer en was om half 8 nog klaarwakker beneden...
Ik wil hem toch wel graag leren om langer door te slapen 's morgens...!

Ciska zei

Wauw wat een onderneming gelukkig niet vandaag met dit weer. Jullie waren vast een leuke kinderkaravaan om te zien.