vrijdag 22 juni 2012

Een sprinkhaan

Voordat ik een oude belofte ga inlossen, moet ik echt laten zien waarmee Elwin deze week uit school kwam. Ze hadden zelf mogen knutselen en hij heeft van afvalmateriaal een sprinkhaan gemaakt, helemaal zelf bedacht.

En dat vind ik nou zó knap!

Twee doppen van dubbelfriss, een paar eierdozen, een rol van keukenpapier en een kartonnen verpakking van fruit. En wat plakband.
En een heleboel creativiteit.

Elwin heeft er geen eens een cijfer voor gekregen. Van mij krijgt hij een 10!


En zo ziet hij er van boven uit:

9 opmerkingen:

mamaeer zei

Zoooo, super knap zeg!
Elwin je bent een kanjer!
Zoiets moois heb ik nog nooit gezien!!!!!

astrid zei

Wat ontzettend goed gedaan. Daar kan menig knutseljuf nog een puntje aan zuigen!

Ria zei

wat goed!

Anoniem zei

geweldig gedaan!!!!!!

Anoniem zei

Dit is echt ongelooflijk knap en prachtig. Een tien met een griffel, kan gewoon niet beter.
Rinette

roos zei

Ik probeer nog een x te reageren op je belofte...
Reactie wilde alleen niet zichtbaar worden, maar dat heb je met digibeten..

vlgs mij heb je ons ooit een taartjesdieet beloofd mmm

je hebt een creatieve zoon , leuk gemaakt!

fijne week en groeten

Roos ( niet de blog roos)

yukiko zei

Echt een heel creatief werkje zeg!

baasbraal zei

Vooral van boven gezien is het een echte sprinkhaan, KNAP man! Sommige mensen hebben dat: kunnen van niets een kunstwerk maken...

Jantine zei

Wat geweldig knap! Hij lijkt nog heel echt ook...