maandag 25 juni 2012

Hoe zit het nu

Ik heb de geïnteresseerden inderdaad heel lang laten wachten. Zo hadden we het goede voornemen, om een jaar lang geen suiker te eten. Dat was 2011. En het goede voornemen is gesneuveld. Zo, dat is gezegd. Ik was een eindje op weg met het goede voornemen, toen ik door iemand gewezen werd op een dieet, dat door ene Jesse van der Velde op internet werd gepromoot. Het klonk (en nog steeds klinkt het) heel aannemelijk wat hij allemaal zegt en schrijft. Je kunt je bij hem aanmelden en dan krijg je bijna dagelijks mailtjes met oppeppende informatie en filmpjes. Nou, dat deed ik dus ook.

En zo kwamen we op het taartendieet. Van Jesse van der Velde mag je geen koolhydraten eten (net als bij dr. Frank). Maar volgens hem heb je toch koolhydraten nodig, dus eet je een keer per vijf dagen een koolhydraatrijk diner. Maakt niet uit wat je eet, als het maar beperkt blijft tot één maaltijd. Hier zagen de Achterbergen hun kans. De taart deed zijn intrede als dessert. Lekker!

Maar zoals het bij zovele levenswijzen gaat: het past gewoon niet bij het gezinsritme. En zo verdween alles naar de achtergrond.

En nu dan? Inmiddels ben ik gewoon gezond gaan eten. Geen suiker, geen wit meel, geen tussendoortjes. En dat valt prima in te passen in het gezinsritme hoor!

2 opmerkingen:

Trudy zei

Zo zie je maar weer... gewoon doen wat het beste bij je past is vaak toch de meest logische oplossing!!

Marleen zei

Hoi Karien,
En....afgevallen?

groetjes, Marleen