dinsdag 28 augustus 2012

Niet lekker, toch lekker

Een van de voordelen van het hebben van een groot gezin is dat je soms onverwachts oppas bij de hand hebt. Vandaag heb ik daar heerlijk gebruik van gemaakt, omdat ik me verre van lekker voelde. De kinderen naar school gebracht, Bart in de kamer gezet bij de groteren die thuis waren, en zelf weer fijn in bed gekropen. Pas halverwege de middag ben ik eruit gekomen, voordat de school uitging. En toen ging het wel weer aardig allemaal.

Nu moet ik mezelf elke avond maar extra streng leren toespreken: op tijd naar bed gaan!!

4 opmerkingen:

Trudy zei

Fijn dat je even de gelegenheid had... en ja, dat vroeg naar bed gaan... herkenbaar ben ik bang!

Marijke zei

Beterschap, en hoop dat je dit niet meer op dinsdagavond lees, maar al lekker in je bed ligt. Ik ga ook afronden om mijn bedje op te zoeken.

Jedidja zei

Soms goed om even je bed in te duiken. Ik doe het bijna nooit overdags. Dan kruip ik op de bank.

Op tijd naar bed gaan is een hot item.

Marijke zei

Nog geen nieuwe berichtjes, dus ws. toch nog steeds niet lekker. Hoop dat je er vandaag ook weer op tijd in kon, en nu al lekker ligt beter te worden.