donderdag 11 oktober 2012

Weer aan het (brei)werk

Nu het kouder begint te worden, komen de breipennen als vanzelf weer tevoorschijn. Met een druk Achterbergs gezin kun je wel wensen dat je er alle tijd voor hebt, maar het is gewoon niet zo. Heel goed hoor, als ik al mijn wensen zou volgen, zou ik minstens duizend jaar nodig hebben om ze te vervullen. Er moeten dus keuzes gemaakt worden.

Misschien vinden jullie het leuk om te zien wat ik gemaakt heb. Zelf word ik heel vrolijk van deze krans, die ik in het voorjaar al gemaakt heb, maar gisteren heb ik het patroon pas afgekregen en op de Engelse breisite Ravelry gezet (zie ook mijn Engelse breiblog).

De achterkant is eigenlijk een tweede voorkant, met ingebreide hartjes. Ik heb de krans ook in andere kleuren gemaakt, de achterkant daarvan ziet er zo uit:



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat super knap en heel erg leuk!
Jammer dat je minder blogt!

Tecla zei

Mooi!! En wat knap van je!

astrid zei

Mijn mond staat open van verbazing. Wat ontzettend mooi en wat knap dat je er de tijd voor vindt!

roos zei

Hoi Karien,

Dat heb je mooi gedaan! Heb patroon bekeken op Ravely, een vraag heb je deze ook in het nederlands?

Ik wil hem aan mijn schoonmoeder geven en dan lijkt mij voor haar het makkelijkste!
En vertalen heb ik tijd voor!

uiteraard betaal ik je!

met hartelijke groet .
Roos.

Karien zei

@Roos, ik ga het de komende week vertalen, nog even geduld!

roos zei

Ha Karien ,

Das mooi. Ik bedoelde natuurlijk daar heb ik helaas geen tijd voor..
Ik wacht rustig af!

Fijne week met groet,
Roos.

Jantine zei

O wat knap. Ze zijn erg leuk geworden!