dinsdag 4 december 2012

Leuke leeftijd

Bart is alweer bijna 3. Voor wie het wonder van zijn bestaan niet kent, verwijs ik graag naar naar het verhaal van zijn geboorte hier, met een aanvulling hier. Want een wonder blijft het dat dit jongetje hier levend en wel rondspringt.

En we genieten nog steeds volop van onze Bart. Zoals vanmorgen, toen ik samen met Frank op de taxi voor school stond te wachten.

Plotseling stond Bart achter ons, met zijn handjes op de rug. "Ik heb niks".

Een pakje drinken dus. Waar hij bij kan, omdat de broer uit groep 2 er ook bij moet kunnen om zijn schooltas in te pakken. Helaas voor Bart mocht het pakje weer terug in de kast. Gelukkig hoeft hij nog een jaar lang niet naar school!

2 opmerkingen:

Jedidja zei

Ik weet je berichtjes van toen nog ;-) Wat een lekker blond koppie heeft hij. Alweer bijna drie!

hartelijk zei

Mooi mannetje! Ja Karien, een groot wonder, ik herinner me je blogposts rond die tijd nog goed, geniet maar lekker van deze leuke leeftijd!

Adriana