vrijdag 7 december 2012

Schuldgevoel


Jippie, Bart wordt ondernemend! Vanmorgen heeft hij negen splinternieuwe Nerf-pijltjes in stukjes geknipt.....

En toen ik even later de keuken één minuutje verliet, en daar een vers gebakken Zeeuws-bolusbrood achterliet, bedoeld als verjaardagscadeau voor een vriendin, zag Bart zijn kans schoon en brak er alvast een stuk af.

En hij kon me toch schuldig kijken!!! Een pruillip van hier tot gunter, zijn hoofd naar beneden zodat je zijn oogjes bijna niet meer zag, en wij ons lachen niet konden inhouden.

Helaas, toen de camera erbij was gehaald, was het schuldgevoel alweer bijna verdwenen.

Zullen we het nog eens uitlokken?

2 opmerkingen:

MomstersInc zei

Haha geweldig en ook herkenbaar! Als mijn zoontje hier iets doet wat niet mag en ik laat zien dat ik daar niet blij mee ben, komt hij altijd aan mijn been hangen en om een kusje vragen. Dan kan je vaak ook niet meer kwaad zijn he haha!

Anoniem zei

Nog een tip,over dat blog over agenda's.Vroeger kocht ik altijd een mooie engelse kalender met planruimte.Maar ik ben nu alweer jaaaren lid(donateur)Viervoeters.Kost minimaal een tientje per jaar en ik krijg elk jaar een mooie kalender waar ik op kan plannen?Idee? Je steunt en goed doel en je hebt een kalender Gr Anne-Mae