maandag 28 januari 2013

Een fijn verjaardagscadeau

Vandaag ben ik (alweer!!) jarig. Maar wat ik gisteravond al een beetje voelde aankomen, is gebeurd: ik werd ziek wakker (en dat terwijl André ook al een paar dagen griep heeft). Ter plekke besloot ik om de jongens voor de lagere school niet op tijd naar school te willen brengen. Heel relaxed en rustig werkten we alles af, en toen bleek dat Harry vandaag niet naar school hoeft en me kon helpen! Hij ging mee naar school om Chris naar de klas te brengen, en thuisgekomen paste hij op Bart, zodat ik in bed kon kruipen, waar ik geslapen heb tot half 2 's middags.

Leuk cadeau he - op het juiste moment niet naar school hoeven? Had hij vast van tevoren niet bedacht. Ik ook niet.

9 opmerkingen:

roos zei

Van harte en beterschap!
Met groet ,Roos

Jedidja zei

Wow, dat werd getimed dus. Maar ondanks de misère: van harte gefeliciteerd!

Marleen zei

Beterschap!
Hier zijn ook 2 zieke jongens thuis. Ze houden elkaar gezelschap :-).
groetjes, Marleen

Purperpolletje zei

Van harte gefelibeterschap! Een heel fijn, wijs, liefdevol en vredig nieuw jaar gewenst!

Rian zei

Hartelijk gefeliciteerd, nee niet met je ziekzijn, maar met je verjaardag!

lief hoor, dat je zoon je zo steunt.

Rian zei

Hartelijk gefeliciteerd, nee niet met je ziekzijn, maar met je verjaardag!
Fijn dat je zo fijn geholpen wordt!

Anoniem zei

Hoi Karien,

Vanuit Benschop van harte gefeliciteerd en beterschap!

Groeten van Marijke

Trudy zei

Wie zegt er dat jongens van 16 lastige pubers zijn... wat een geweldig joch zeg! Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk beterschap!

Marijke zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Tevens beterschap.