woensdag 13 februari 2013

Zou ik het ooit leren?

Zou ik ooit leren om alles perfect te laten verlopen bij de Achterbergen? En er niet 's morgens achterkomen dat ik de vorige avond drie 10-minutengesprekken had zullen hebben? Gewoon omdat het niet op de agenda op het whiteboard in de gang stond?

Gelukkig verlopen de 10-minutengesprekken over de Achterbergen zo ongeveer allemaal precies hetzelfde, en dat al zo'n zestien jaar lang. Cijfers zijn prima, concentratie kan beter en vriendjes maken is soms wat lastig. Met deze superkorte samenvatting van een niet gehouden gesprek kon ik vanmorgen twee van de drie juffen tevredenstellen. Ze waren het er helemaal mee eens. De derde juf heb ik nog niet gesproken, dat zal er straks bij het uitgaan van de school wel van komen.

Zo, nu kunnen de afsprakenbriefjes wel van het whiteboard. Niet meer nodig...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik sla mijn afspraken altijd op in de agenda van mijn mobieltje , het alarm stel ik dan ruim een uur eerder in dan de eigenlijke afspraak, zo heb ik al menigmaal voorkomen dat ik een afspraak vergat.

Karien zei

Dat is natuurlijk ook een idee... de afspraken op het whiteboard werken super, als ze maar worden opgeschreven. Misschien moet ik mijn mobieltje maar eens wat verder verkennen, want dat kan vast ook daarmee!

Jolanda zei

Hm. Pas ben ik mijn afspraak van een uur bij de mondhygieniste vergeten.. da's erger. Ook vergeten op het weekplanbord te schrijven. Nu kan ik pas over een paar maanden terecht.
Dat met die mobieltjes doen onze dochters ook, ik zal eens uitzoeken of dat op mijn antiek geval ook kan...

Anoniem zei

ik heb ook maar een heel simpel mobieltje zonder verdere toeters of bellen ,maar daar zit wel een agenda op

Anoniem zei

Hm..... mijn tien minuten gesprek wordt meestal op het eind geplaatst. Ze duren nl nooit 10 minuten. Meestal een half uur. Zucht!