donderdag 23 mei 2013

Extra vrouw in huis

Het werd tijd dat er bij de Achterbergen een extra vrouw in huis komt., om iets meer tegenwicht te bieden aan die negen mannen. Deze week arriveerde ze. Ik mocht haar zomaar in huis halen van André, dat liet ik me geen twee keer zeggen. Via internet zoek je er eentje uit en ze wordt per post bezorgd.

En nu schrik ik elke keer als ik de slaapkamer inloop.

Zonder gekheid, ik ben heel blij met deze aanwinst voor mijn naaiplannen. De paspop is in diverse maten in te stellen, de kleinste maat is 40, en ik hoop zeker niet kleiner te worden (ik ben 1.78 m lang).

En nu maar wachten tot ze echt in gebruik kan worden genomen! Als ik het moet inschatten, zou ik zeggen nog een maand of twee.

6 opmerkingen:

Jedidja zei

Haha, leuk blogje. Ik zag alleen de foto op mijn blogroll en een klein beetje tekst en dacht dat er echt een vrouw bijgekomen was in jullie huishouden. Om jou te helpen ofzo.

Ciska zei

Jammer dat ze niet kan stofzuigen, dweilen, bedden verschonen, strijken :-)

Collie-Collie.com zei

Hahaha, een extra vrouw in huis... Ach het is er wel eentje met véél geduld :)

Groetjes, Collie

julia zei

Leuk Karien .Ik had je oproep voor het jasje deze week al gezien

Julia

Aikries zei

Oh, ik dacht aan een schoondochter.

roos zei

Hi hi dat lijkt mij ook niet goed kleiner dan maat 40 met een lengte van 178mt.

Kun je zo model worden...


Fijn weekend , Roos