zaterdag 25 mei 2013

Jongensclub


Gisteravond kreeg ik drie zeldzaam blije jongens terug van de jongensclub. Als we in de auto terugrijden, kan ik meestal wel zo'n beetje aan de humeuren aanvoelen hoe het geweest is. Gisteren was een topavond.
Van tevoren had ik een sms-je gekregen dat elke jongen een 'taartdoos' moest meenemen, maar waar haal je nou zo snel drie taartdozen vandaan? Ach, taarten passen ook in een pan. Er kan zelfs een goed passend deksel op.

Achteraf bleek dat ze óók nog hadden gebowld. En dat een van de Achterbergjes zelfs nummer één was geworden. Ik maakte nog net het staartje van de club mee, waar ze nog een blikje fris kregen. En daar kon ik ook aan aflezen hoe ontspannen ze waren. Want de cola was net op toen onze PDD-NOS-er mocht kiezen, en hij vond het helemaal niet erg en dat zijn we ook wel anders gewend.

Kortom, wat zijn we blij met de plek die onze jongens hebben!

Geen opmerkingen: