donderdag 20 juni 2013

Zaaien aan vele wateren

Even een kort blogje tussendoor om het ritme erin te houden. Ben veel bezig geweest met andere dingen... en met het voorbereiden van de laatste GMR-vergadering van dit seizoen: afscheidscadeaus regelen voor vijf vertrekkende leden, en een taart halen. Elk jaar weer leuk om te doen.

De blogtitel slaat op mijn webshop. Inmiddels heb ik een nieuwe webwinkel erbij opgericht, door gewoon een Facebook-pagina te maken die Jeans Restyle heet. Hier zal ik gewoon ook alles plaatsen wat ik in de loop van de tijd maak, zodat een zo groot mogelijk publiek wordt bereikt. Het heeft geen zin om alle drie locaties in de gaten te houden (dit blog, facebook en de mijnwebwinkel-site), want het is wel de bedoeling dat die zo ongeveer identiek worden. Al kan ik op het weblog en op facebook meer  en duidelijker foto's plaatsen.

Dus. Gauw weer verder met was vouwen. Moest ook gebeuren.

Geen opmerkingen: