zaterdag 13 juli 2013

Het is zover

Gisteren is mijn moeder vredig ingeslapen. En mijn vader, wiens grote wens het was om daarbij aanwezig te zijn (hij logeert elders omdat hij chemotherapie ondergaat), was erbij! Dat was echt een wonder.
Ik was er zelf ook bij.

In de familie overheerst dankbaarheid. Het is goed zo. We krijgen een drukke week en vrijdag de begrafenis. En daarna gaan we bij de Achterbergen het gewone leven weer oppakken!

Allemaal heel hartelijk dank voor de blijken van meeleven, dat doet goed!

27 opmerkingen:

Chantal zei

Innige deelneming bij het overlijden van je moeder . Veel sterkte

Anoniem zei

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Veel sterkte toegewenst.
Fijn dat je vader erbij kon zijn.

Janneke

gerrie zei

Gecondoleerd.
Kracht, Licht en Liefde
voor de komende tijd.
Gerrie

Anoniem zei

Lieve Karien en gezin en familie,
Heel veel kracht en moed nú, straks en later....

Marianne zei

Wat fijn dat het allemaal zo vredig verlopen is en dat zij nu mag zijn bij haar Heer, op wie zij haar vertrouwen had gesteld.
Wat een dankbaarheid dat ook je vader er wa.
Wens jullie Gods Zegen voor de toekomst.

Aikries zei

Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Je mag haar verlangend nastaren maar moet haar wel missen. Sterkte.

@Let zei

Gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder, Karien.
Veel sterkte in deze dagen van afscheid nemen, bijzonder vrijdag op de dag van begraven!
Gods nabijheid daarbij toegewenst.

Meelevende groet, @Let...

Anoniem zei

Veel sterkte!!

Corina

Jedidja zei

Wat fijn dat ze niet zonder je vader was. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

Marie zei

Wat fijn dat je vader aanwezig kon zijn bij het sterven van je moeder.
Wij waren er allemaal bij toen mijn vader stierf en alhoewel wij allen heel verdrietig waren, was het ook fijn dat we er waren toen hij insliep. Zo rustig en zo mooi kan sterven zijn! Ik kan me voorstellen dat bij jullie ook dankbaarheid overheerst. Ik wens jullie heel veel sterkte bij het regelen van alle zaken en het verwerken van het verlies van je moeder.
Warme groet,
Marja

Marie zei

Wat fijn dat je vader aanwezig mocht zijn bij het sterven van je moeder. Wij waren er allemaal bij toen mijn vader stierf. en alhoewel wij allemaal erg verdrietig waren om zijn heengaan waren we ook dankbaar om te zien hoe hij insliep. Zo rustig en mooi kan sterven zijn! Ik kan me voorstellen dat bij jullie ook de dankbaarheid overheerst .Ik wens jullie allen veel sterkte bij het regelen van alle zaken nu, en het verwerken van het verlies van je moeder.
Warme groet,
Marja

zeeuws knoopje zei

Heel veel sterkte gewenst, voor jou en je gezin!

Good Old Household zei

Met oprechte deelneming..

julia zei

Gecondoleerd heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd . ik hoop dat jullie er een mooi afscheid van maken waar je met een warm gevoel op terug kan kijken

Julia

Franca zei

Heel veel sterke.
Wat fijn dat je vader ( en jij) erbij mochten zijn.

lieve groetjes, Franca.

johan en henny zei

heel veel sterkte en kracht toe gewenst

Tecla zei

Heel veel sterkte samen!

Marijke zei

Gecondoleerd met het sterven van je moeder. Fijn dat jij en je vader daarbij aanwezig konden zijn. Heel veel sterkte gewenst met alles.

san zei

wat fijn dat het zo mocht gaan!
Heel veel sterkte voor jou en je familie!

Germa Schaveling zei

Heel veel sterkte en vooral Gods nabijheid toegewenst voor de komende tijd! groetjes germa

Anoniem zei

Moed, kracht en sterkte gewenst voor jullie allen! Janny

roos zei

Gecondoleerd en sterkte !

met een hartelijke groet, Roos

astrid zei

Wat fijn dat het afscheid van je moeder op zo'n mooie manier heeft mogen verlopen. Ik wens jullie sterkte en hoop dat haar voorbeeld en alle herinneringen tot troost zullen zijn.

geldover zei

Elk afscheid is de geboorte van een herinnering, ik wens jullie dan ook heel veel mooie herinneringen toe.

Ria zei

Lieve Karien,

Van harte gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Fijn dat het het afscheid zo mooi voor jullie mocht verlopen.
Sterkte, kracht en bovenal Gods Nabijheid, Liefde en Zegen voor nu en voor de toekomst voor jullie allemaal.

met een hartelijke groet,
Ria

Anoniem zei

gecondoleerd met het overlijden. Alles wat nu door mij heen gaat is hierboven eigenlijk al gezegd, maar nogmaals sterke gewenst en Gods nabijheid.

groeten,
Wendy

Anoniem zei

Gecondoleerd met het verlies van je moeder en sterkte met het traject dat je vader nu gaat

Afke