zondag 25 augustus 2013

De lang verwachte vertaling van een waardevol boek

Vorig jaar schreef ik over een enorm waardevol boek. Ik beloofde dat ik het zou zeggen als de Nederlandse vertaling beschikbaar is. Sinds dit weekend is het zover, gisteravond laat kwam ik met twee exemplaren in het huisje.

Het gaat over het leven van een gewone vrouw, maar met een groot geloof en een kinderlijk vertrouwen in God. En een scherp verstand. Persoonlijk heb ik heel erg veel gehad aan de hoofdstukken over opgroeiende kinderen. Ik verheug me erop om alles in het Nederlands nog eens goed door te lezen!

Titel: Esther Smith, een leven in gemeenschap met Jezus en de heiligen
ISBN 978-90-73925-63-2


3 opmerkingen:

julia zei

Komt dit boek ook in de boekenwinkel ?

Fijne zondag Julia

Karien zei

Elke boekhandel kan het bestellen met behulp van het ISBN.

julia zei

Leuk daar ga ik wel achteraan

Julia