dinsdag 10 september 2013

Wat krijgen we nou?

De jongste Achterberg is voor zijn drie en een half jaar knap eigenwijs. De laatste tijd lijkt hij er zijn hobby van te maken om onmiddellijk zijn mening tegenover mijn uitspraken te zetten. Gisteren maakte hij het wel heel erg bont en we kwamen er niet direct uit. Ik zei: "kom even, ik ben de baas hier, wat krijgen we nou?" Zegt hij - superdroog, ineens weer met een heel normale stem: "een baby. We krijgen een baby".

(Voor de duidelijkheid: het is niet waar)

3 opmerkingen:

Purperpolletje zei

Super!

Jolanda zei

Peuterpuber!
Schijnt een voorbode te zijn van hoe ze in de echte puberteit zullen zijn en ik zie de waarheid van die uitspraak in mijn eigen gezin dus maak je borst maar nat ;-)

ari-atari zei

Van harte gefeliciteerd! :-)
Met die eigenwijze Achterberg dan, hè!