maandag 11 november 2013

Breien en reisplannen

Gisteren maakte ik een kussenhoes af voor op de Achterbergse bank. De aanwezige kussentjes waren hard aan vervanging toe, en zo'n hoesje is echt een leuk projectje om naast de bank te hebben liggen en af en toe erbij te halen. De beschrijving heb ik op mijn breiblog gezet.

De Achterbergen bereiden zich voor op een super bijzonder weekend. André en ik gaan namelijk vier dagen naar Noorwegen! Samen met duizenden echtparen hebben wij een conferentie op Brunstad. Dat zijn altijd heel bijzondere dagen, dat kun je je vast wel voorstellen! Niet alleen de bijeenkomsten, ook al die mensen van over de hele wereld waarvan je er veel kent, en sommigen leert kennen. Gewoon één groot feest, en we gaan ook nog eens heel relaxed een dagje later dan de meeste anderen terug.

Thuis blijven de acht jongens vrijdag moederziel alleen achter. Een aantal uur dan, want 's avonds komt er oppas. Deze jonge vrouw had ik anderhalf jaar geleden geloof ik al gevraagd voor deze oppas (je moet er vroeg bij zijn tegenwoordig!), en toen had zij toegezegd dat mócht zij ergens oppassen, dan zou dat bij ons zijn. Je kunt je immers ook niet ergens op vastpinnen, je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurt. En inderdaad, ze verloofde zich, trouwde, en... liet weten dat ze toch zouden kommen oppassen. Samen. Extra leuk! Zondagavond gaan ze weer naar hun eigen huis aan de andere kant van het land, maar onze oudste heeft vrijdag en maandag vrij en zal proberen om iedereen op tijd naar en van school te krijgen, inclusief de bijbehorende bagage.

Wordt dus een druk maar leuk weekje hier!

4 opmerkingen:

Good Old Household zei

Ik wens je alvast een mooi weekend!

roos zei

Geniet ervan!

groeten roos

Doortje Dartel zei

Dat wordt heel fijn genieten.

julia zei

Ik ben een beetje laat sorry maar wens jullie een heel fijn weekend

Julia