zaterdag 7 december 2013

Niet-kneden brood op de kaart gezet!

Hebben jullie het gezien? Het Achterbergse blog is in de top 50 van de beste Nederlandse foodblogs beland!
Wat dat precies betekent, weet ik niet. Wel dat er meer dan 100 - ik geloof 116 - genomineerden waren. Geen idee of het echt helpt om het niet-kneden brood op de kaart te zetten. Want dat was wat ik met de wedstrijd wilde bereiken. Zoveel mogelijk mensen laten weten hoe leuk en makkelijk het kan zijn om je eigen brood te bakken.

Als ik naar mijn eigen internetgedrag kijk op eetgebied, dan zoek ik toch vooral op sites als smulweb, waar een heleboel recepten per categorie bij elkaar staan. Ik volg ook foodblogs, maar dan in het Noors. Gewoon voor de leuk, en zo houd ik mijn taal ook een beetje bij. Als iedereen was zoals ik, dan heeft deze hele wedstrijd dus geen enkel nut.

Maar niet iedereen is zoals ik, gelukkig niet! Iets zegt het toch wel. Toch?
Allemaal bedankt die op het niet-kneden brood hebben gestemd!!

1 opmerking:

Maggie zei

En terecht!!
Vroeg ik pas nog wat een niet-kneden brood was, als reactie op een van je blogjes, gisteren heb ik een basisbrood gebakken volgens jouw recept en aanwijzingen, alleen dan in een romertopf. Het ging echt ontzettend goed. Vandaag meteen zelfgebakken brood mee naar de universiteit!
Ik hoop er binnenkort ook over te bloggen, maar aangezien ik net een serie andere blogjes heb ingepland, duurt het nog even.
Maar op deze manier brood bakken is écht goed te doen. En: heerlijk!