woensdag 4 december 2013

Slome moeder

Tegenwoordig probeer ik 's morgens in alle vroegte een poosje te sporten. André heeft voor mij een mooi 'opstapje' gemaakt, waarmee ik step-oefeningen doe met filmpjes op YouTube. Dat verbrandt een hoop calorieën en ik merk dat het helpt.

Vanmorgen probeerde ik een nieuw filmpje. De dames die het voordeden, waren echter heel wat fitter dan ik, en ik hield ze echt niet bij. In plaats daarvan deed ik gewoon wat anders om toch in beweging te blijven. En toen kwam het 6-jarige Achterbergje beneden. Hij stond even te kijken, en zei toen: 'mam, je moet doen wat zij doen'. Ja, dat wist ik ook wel. Maar ja, dat ging nog even niet.

Zijn conclusie was helder: 'je bent gewoon veel te sloom'.

2 opmerkingen:

Germa Schaveling zei

Och heden, daar laat je je toch niet door ontmoedigen. Ik vind dit super dapper om dit 's morgens vroeg te doen!

Marleen zei

Whahaha!! Lekker ding! Ik zeg dan altijd steevast: er gaat weer iets van je erfenis af hoor! :D