dinsdag 4 februari 2014

Comfortabel slapen?

Zo'n 18 jaar geleden kochten wij een nieuw bed. Omdat ik Achterbergje nummer 3 verwachtte, kochten we voor mijn kant van het bed een elektrisch verstelbare lattenbodem. Daar heb ik enorm veel plezier van gehad, eerst bij de nachtvoedingen van Achterbergje nummer 3, later natuurlijk ook bij nummer 4, 5, 6, 7, 8 en 9, maar ook zonder nachtvoeding is zo'n knoppending naast je bed heel aanlokkelijk om net even wat comfortabeler te kunnen liggen.
Bovendien vinden de jonge Achterbergen het een leuk speeltje.

Gisteravond, toen ik in bed nog wat had zitten lezen en daarna de lattenbodem weer naar beneden wilde laten zakken, gaf dat éne knopje de geest. Naar boven wilde hij nog wel, maar naar beneden niet meer.

Ik heb dus héél comfortabel geslapen..... maar net iets te rechtop.
Nu maar kijken of meneer Achterberg het kan repareren!

Update: Ja hoor, natuurlijk kon hij dat! En het frappante was dat hij er gisteren nog aan dacht hoe blij we waren met deze lattenbodem, terwijl hij toch echt niet duur was (Kwantum), en hoeveel plezier we ervan hadden gehad. Grappig...

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat het gerepareerd kon worden! En ook goed om te horen dat de kwaliteit goed is, ook al komt hij van Kwantum.

Jedidja zei

O, dat lijkt me echt niet lekker slapen zo rechtop. Gelukkig dat hij gemaakt is.