dinsdag 4 maart 2014

Out of control

Oeps, Achterbergen, in het vervolg beter opletten! Vanmiddag was ik druk bezig met koken toen de bel ging. Voor de deur stond een mevrouw die zo'n 1,5 km verderop woont, langs de drukke autoweg. Naast haar stond een koud 6-jarig Achterbergje zonder jas, mét langs de weg gevonden schatten. Ze zag hem langslopen en dacht: laat ik dat jongetje maar even thuisbrengen.

Hartelijk dank, mevrouw! Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als we iedereen aan tafel hadden geroepen, het Achterbergje in kwestie niet hadden kunnen vinden, en vervolgens ook niet bij vriendjes in de buurt, of ergens op straat in ons eigen dorpje. U bent vandaag onze reddende engel!

3 opmerkingen:

baasbraal zei

Pffff ja, dat kan zomaar gebeuren. Ik was zelf een weglopertje en ben regelmatig thuisgebracht door vreemde mensen die wisten wie ik was omdat ik een touwtje om mijn nek had met naam en adres erop. In die tijd waren er alleen nog niet zo veel auto's.........

marijke zei

Hoi Karien,

Heerlijk toch dat deze mw jullie zoon heeft gezien? Fijn dat dat in 'onze' buurt nog gewoon gebeurt.

Groeten van Marijke

Doortje Dartel zei

Wat fijn dat er een reddende engel was!
Je zou er toch niet verder aan moeten denken dat je uren moest gaan zoeken.