vrijdag 25 april 2014

Alweer vakantie!

Dat is nou ook wat zeg, de Achterbergen hebben alweer vakantie! Twee weken maar liefst, maar dat geldt alleen voor de lagere school.

De eerste week zal ik sowieso geen tijd hebben om te bloggen, de tweede week moet ik nog zien. Ik heb nog een heel aantal naaitips die ik graag wil delen. Eerst dacht ik om ze eerst helemaal zelf uit te proberen en met een eigen foto te plaatsen, maar dat kost toch te veel tijd en dan komt het er nooit van. Daarom ben ik begonnen om gewoon te verwijzen naar de site waar ik het vandaan heb. Wie weet hebben jullie dan ook nog wat aan alle andere informatie die je daar kunt vinden!

En verder ben ik van plan heel veel van mijn kinderen te gaan genieten. Weinig computertijd dus, weinig naaitijd, misschien wel tijd voor de keuken, daar hebben zij dan ook wat aan. We gaan leuke dingen plannen voor een feestje, voor twee feestjes zelfs, allemaal geschikt om over te bloggen zodra het blijkt aan te slaan.

Maar eerst de stekker er even uit. Fijne vakantie allemaal!

1 opmerking:

Anoniem zei

Genieten van je kinderen..........ik ben dat al vele jaren kwijt. Maar als het goed is dan moet dit mogelijk zijn.


Maria