maandag 23 juni 2014

Andere tijden

Bij de Achterbergen zijn andere tijden aangebroken. Dat komt met name tot uiting in het bloggen helaas... Laat mij het even uitleggen: sinds het jongste Achterbergje naar school gaat, is er voor mij tijd vrijgekomen om een bijverdienste te zoeken. Het leek er sterk op dat dit via het patroontekenen zou gaan, op die manier kon ik dat gedeelte heerlijk verder uitbouwen, erover schrijven, etcetera etcetera. In plaats daarvan kwam er ineens, zomaar, werk voor mij te doen in ons eigen kantoortje, met mijn eigen echtgenoot als werkgever.

Waar vind je nou zo'n baan? Aan huis (niet in huis, dat is toch nog een verschil), op super-relaxte tijden, en alleen maar als het uitkomt, anders is het ook goed. Het grote voordeel - dat zal iedereen snappen - is dat we elkaar nu wat meer zien, en dat ik op deze manier echt kan helpen. Het uurloon is - dat zal ook iedereen snappen - hoger dan wat ik ooit met patroontekenen zou kunnen krijgen. Het zou dus dwaas zijn om aan mijn eigen plannen koste wat kost vast te willen houden.

Nadeel is dat er gewoon veel minder tijd overblijft voor het weblog. Niet dat het op slot gaat, maar ik zal het vanaf nu meer gaan bijhouden als ik een recept te delen heb, of toch nog - uit de spaarzame uurtjes gedestilleerde - naaitips. Wat ik wel hoop trouwens.

Dus... geen einde verhaal, wel andere tijden!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met je nieuwe baan!

Groetjes Liesbeth

adelheid zei

Veel succes gewenst!

mama Jesje zei

fijn voor je! hoewel ik je berichten zal missen:)

roos zei

good luck!

Anoniem zei

Fijn dat je een baan hebt en ik gun het je natuurlijk van harte aangeboden gekregen maar ik zal je stukjes wel missen hoor..
Gelukkig staan hier de recepten nog, ik gebruik ze regelmatig. bedankt.
Willy