dinsdag 10 juni 2014

Druk dagje

De Achterbergen zijn een heerlijk (Pinkster)weekend lang weggeweest en vandaag vliegen ze bijna allemaal weer uit. Drie jonge Achterbergjes gaan op schoolreisje, zijn dus een lange schooldag weg, een ander heeft kamp en komt helemaal niet thuis. Heer des huizes is voor de verandering een dag eropuit (meestal werkt hij in het kantoor aan huis), dus je zou zeggen dat ik het rijk voor me alleen heb, samen met een zoon die deze week wel vrijj heeft, maar zich opperbest kan vermaken. Niets is minder waar.

Een grote berg was ligt ongeduldig op mij te wachten, en er is een afwas. Het onkruid om het huis groeit overal waar het maar kan, en zo kan ik wel even doorgaan.

Aan de bak dus! Heerlijk doorwerken, dat kan niet zo vaak!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik geniet van je verhalen. Dank je wel. Groetjes Marian.