vrijdag 20 juni 2014

Loomarmbandjes

Leuke rage he, die gekleurde armbandjes van elastiekjes! Zelfs dieren heb ik er al van gezien, zoals een cobra (vindt een van de Achterbergjes ontzettend mooi). De Achterbergen heb ik tot nu toe nog niet weten te interesseren voor deze tak van knutselsport, maar een bevriend gezin is zelfs een website begonnen waar ze hun zelfgemaakte armbandjes verkopen.

Als je dus niet zelf zo'n mooi bandje wilt maken, maar wel een wilt hebben  (of twee, of drie), neem dan snel een kijkje op www.loombandsarmbanden.nl. Ze zijn niet duur!

4 opmerkingen:

Marie zei

Ha ha mijn dochter zei: ik doe niet nee met rages dat is niet orgineel!
Terwijl zoonlief heel lief een bandje voo mij gekocht heeft van zijn zakgeld.

Sandra zei

Hier zijn ze er ook zo zot van. Hier maken ze er in de Belgische kleuren van. Superleuk deze rage!!

Anoniem zei

echt goedkoop verkopen ze ze niet , als je nagaat dat er 25 armbandjes uit een standaard pakket komen.
standaard pakket kost 20 euro.
komt het dubbele terug ....

Karien zei

Dat is een beetje flauwe reactie, anoniem! Denk eens aan hoeveel tijd het kost om zoiets te maken? En alle moeite om het op een website te zetten?