donderdag 18 september 2014

Jubeldejubel

Als je iets mag uitkiezen, en het maakt echt niet uit welke, dan is het nog steeds moeilijk om te durven willen. Zo gaat het tenminste bij mij, gek he... Maar ik durfde de duurste Crocs te willen, en ik durfde er ook nog -  heel voorzichtig - om te vragen. Vervolgens kreeg ik een ontzettend aardig briefje terug, dat het helemaal geen punt was om mij dit paar Crocs - bovenkant echt leer, hele binnenkant met zacht nepbont gevoerd - op te sturen. Geweldig he? Zoek maar op hoeveel ze kosten,  ik durf het hier niet te vermelden. Wel dat ik zulke bedragen nog steeds omreken in guldens, waarna ik mezelf er nog eens van overtuig dat ik toch nooit zoiets uit mezelf had aangeschaft.

Laat nu de kou maar komen, ik ben er klaar voor!!

En mensen van Crocs: ongelooflijk bedankt!! Wat een geweldig cadeau. Jullie wisten het al, maar ik zeg het nog een keer: jullie hebben aan mij een levenslange klant - tenminste, voor zover ik dat nu kan overzien.

1 opmerking:

Dorothé zei

Leuk dat je er zo van geniet!