maandag 15 september 2014

Superleuk mailtje!

Vullen jullie de vragenlijsten in die je van bedrijven krijgt waar je online een aankoop hebt gedaan, of waar je met de klantenservice te maken hebt gehad? De Achterbergen doen dat wisselend. Is er eigenlijk niets bijzonders te melden, dan laat ik het er vaak bij zitten. Prioriteit is ook een woord dat in onze vocabulaire voorkomt.

Een paar weken geleden vulde ik zo'n vragenlijst in van het schoenenmerk Crocs. Ik was door hen ongelooflijk soepel behandeld met een persoonlijke vraag, en dat wilde ik via die vragenlijst uiteraard laten weten. Bijkomend pluspunt was dat je met het invullen van de vragenlijst in aanmerking kwam voor een gratis paar Crocs naar keuze.

En raad eens welk mailtje ik vandaag in de inbox vond?

"Beste mevrouw Achterberg,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van een gratis paar Crocs door het invullen van onze survey! U mag op onze website een gratis paar Crocs naar keuze uitzoeken www.crocs.nl." Etcetera.

Ongelooflijk leuk he? Natuurlijk heb ik gelijk iets uitgezocht en gemaild. Wat het is geworden laat ik graag zien zodra het binnen is.
En ik maak graag een beetje reclame voor de Crocs, want dat verdienen ze volgens mij.

Zelf heb ik een heel moeilijke enkel/voet, waardoor ik lang niet in alle schoenen pas. Sinds ik de Crocs heb ontdekt - eerst dat overbekende klompmodel, later ontdekte ik dat ze nog veel meer soorten schoenen verkochten (zie website) - waarop ik dus wel pijnvrij kan lopen, koop ik niets anders meer. Wel in de outlet, eerlijk is eerlijk, want de Achterbergen hebben geen onbeperkt budget. Maar evengoed tot volle tevredenheid.

DUS... heb je lekker zittende schoenen/laarzen/regenlaarzen/klompen etc. nodig? Van harte aanbevolen!
En nee, dit is geen gesponsord blogartikel.


4 opmerkingen:

Floortje zei

Wat een leuke verrassing! Fijn zeg, geniet van de nieuwe schoenen!

Rian zei

Leuk, ik wist niet dat ze ook andere dingen hebben. Deze vind ik leuk: Women’s Wrap ColorLite™ Ballet Flat

Karien zei

Je zult begrijpen dat ik er een harde dobber aan had om een keus te maken...

roos zei

haha leuk voor je!
Maar nee voor mij niet, passen niet bij mij ;)