vrijdag 19 december 2014

Een gezegende kersttijd!


Aan alle lezers van dit blog: de Achterbergen wensen jullie een paar heel fijne, ontspannen, feestelijke en gezegende weken toe!

Een feestelijk lied: Glorious!

Heerlijk om er van alle kanten aan herinnerd te worden waar het met Kerst om gaat! Onze Verlosser kwam op aarde, om de weg te banen, zodat wij Hem kunnen volgen en ook tot de Vader komen.

Een bemoedigend en inspirerend artikel:

"Wij hebben zijn ster in het oosten gezien".

Dat wensen wij jullie van harte toe!



tot volgend jaar!

3 opmerkingen:

hetiszoalshetis zei

Dag Karien,

Prachtig lied 'Glorious'!
Ik wens jullie ook Gezegende feestdagen en een heel mooi 2015.

Ik kwam pas in 2012 tot geloof, rijkelijk laat maar ik ben er zo blij mee. Toen ik dat niet had was mijn leven veel moeilijker nog dan nu. Nu kan ik me ergens aan vasthouden en dat is geweldig.

Dorothé zei

De beste wensen voor Kerst en 2015 voor jou. Iedereen vindt zoekt en vindt verschillende wegen. Dat dat in ieder geval niet tot strijd en oorlog leidt in de wereld is mijn diepste wens. En verder gewoon ook een fijne vakantietijd met je gezin samen.

Groetjes,

Dorothé

roos zei

Fijne dagen.
En een voorspoedig 2015!
Met groet!